Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Gwarancja na okres 3 miesięcy od daty zakupu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon / faktura, numer zamówienia) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

***

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. Jeśli towar został uszkodzony w transporcie, uszkodzenie należy zgłosić od razu przy odbiorze przesyłki (w przypadku przesyłek kurierskich - odmówić odbioru paczki i spisać protokół szkody, w przypadku przesyłek do automatów odbiorczych - natychmiastowo zgłosić uszkodzenie paczki na infolinii przewoźnika).

Zanim odeślesz sprzęt do reklamacji pamiętaj, że:
uszkodzenia mechaniczne (spowodowane np upadkiem, uderzeniem lub zalaniem sprzętu liquidem) nie podlegają gwarancji 
przeciekanie parownika nie jest powodem do reklamacji - z naszego doświadczenia wiemy, że najczęstszym powodem przeciekania jest niewłaściwy płyn użyty w urządzeniu. Prosimy, upewnij się, że płyn którego używasz jest odpowiednio gęsty (płyn powinien składać się z gliceryny, glikolu propylenowego i aromatu, zawartość gliceryny powinna być przynajmniej na poziomie 70% - 70VG; płyn nie może zawierać wody). Jeśli płyn jest właściwy, zalecamy wymianę grzałki lub/i kartridża w przypadku podów, oraz grzałki lub/i uszczelek w przypadku standardowych tanków.
- kartridże oraz grzałki są częściami eksploatacyjnymi i jako takie nie podlegają gwarancji. Jedyna  możliwość reklamacji grzałek i kartridży wynika z ich uszkodzenia w transporcie. Aromaty zawarte w niektórych płynach mogą powodować pękanie kartridży. Jeśli po zalaniu kartridż zaczyna pękać, należy niezwłocznie zmienić używany płyn na inny. Producent ani sprzedawca nie odpowiadają za użycie w urządzeniu niewłaściwego liquidu.

UWAGA! Przed odesłaniem towaru na reklamację zachęcamy do uprzedniego kontaktu telefonicznego (tel. 791 750 650) lub mailowego (serwis@alienstore.pl) z naszym serwisem. Wiele problemów nie wymaga interwencji serwisu na miejscu, można je rozwiązać bez odsyłania urządzenia dzięki poradom udzielanym przez serwis telefonicznie. Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00.



Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Należy dostarczyć do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Sprzęt dostarczony do naprawy gwarancyjnej musi być czysty, parownik opróżniony, zestaw musi być kompletny. Sprzęt brudny z wylanym liquidem z parownika do opakowania, niekompletny nie zostanie przyjęty do naprawy.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub dostarczenia przedmiotu, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności online zwrot zostanie zrealizowany tą samą drogą, którą realizowana była płatność.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji nie pokrywamy kosztu przesyłki zwrotnej. Czas na odesłanie towaru liczony jest od momentu otrzymania przez nas opłaty za przesyłkę zwrotną.
  5. Towar reklamowany należy dostarczyć we własnym zakresie na adres:

    Sklep Alienstore
    ul. Długa 48
    31-146 Kraków
    z dopiskiem SERWIS
    nr tel. 791 750 650
    adres e-mail: serwis@alienstore.pl

    Urządzenie musi znajdować się w opakowaniu uniemożliwiającym jego uszkodzenie podczas przesyłki, wraz z paragonem lub numerem zamówienia i dokładnym opisem usterki. Towar musi być kompletny.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@alienstore.pl.

 

***

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, istnieje prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Opakowanie musi posiadać oryginalną folię, jeśli taką posiadało.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu na adres:

    Iwona Nalepa Vision
    ul. Kłosowa 11
    32-650 Witkowice
    nr tel. 530 966 931
    adres e-mail: sklep@alienstore.pl

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, numer zamówienia, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności online zwrot zostanie dokonany tą samą drogą, którą realizowana była płatność.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W przypadku odrzucenia zwrotu, nie pokrywamy kosztów przesyłki. Czas na odesłanie produktu na wskazany adres zwrotny wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas opłaty za przesyłkę zwrotna.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl