W celu opłacenia zamówienia możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Płatność elektroniczna Przelewy24 - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności Przelewy24, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty, która jest od razu automatycznie księgowana. Możliwa jest płatność poprzez przelew natychmiastowy lub BLIK.
- Płatność elektroniczna imoje.pl - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności ING Banku - imoje.pl, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty, która jest od razu automatycznie księgowana. Możliwa jest płatność poprzez przelew natychmiastowy lub BLIK.
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
Przelewu należy dokonać na konto:
Iwona Nalepa Vision
ul. Chełmońskiego 2
32-600 Oświęcim
Numer konta: 48 1050 1256 1000 0092 5632 8825 (ING Bank Śląski)
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia
Zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie trwa zwykle od 1 do 3 dni roboczych (zależnie od banku nadawcy). Wpłaty dokonane na poczcie lub w punktach realizujących płatności mogą być realizowane dłużej - nie jest to zależne od nas, o czas realizacji przelewu należy dopytać bezpośrednio w punkcie. Tylko po zaksięgowaniu wpłaty możemy rozpocząć realizację zamówienia - nie realizujemy zamówień za potwierdzeniem przelewu. Wpłaty księgowane są min. 2x dziennie - koło południa i w godzinach popołudniowych, zamówienia oznaczane są jako opłacone i przyjęte do realizacji. Nie sprawdzamy statusu wpłat na życzenie Klienta - obsługa sklepu nie ma takiej możliwości.
Zamówienia nieopłacone zostają anulowane, a towar przywrócony na stany magazynowe. W przypadku płatności online czas oczekiwania na wpłatę to minimum 1 godzina, a w przypadku przelewu tradycyjnego - 3 dni robocze. Istnieje możliwość wydłużenia tego czasu po uprzednim kontakcie z obsługą Sklepu. Obsługa Sklepu sprawdza zamówienia anulowane pod kątem ich opłacenia w późniejszym terminie, jednak w przypadku dłuższej zwłoki w zapłacie może się zdarzyć, że płatność nie zostanie przez nas zauważona, dlatego szczególnie w przypadku opłacenia zamówienia po jego anulowaniu, prosimy o przekazanie informacji o dokonaniu wpłaty drogą mailową na adres sklep@alienstore.pl - zwykle istnieje możliwość przywrócenia zamówienia do realizacji, jeśli tylko towar jest nadal dostępny, a jeśli nie - możliwa będzie wymiana towaru w zamówieniu lub zwrot wpłaty.