Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność elektroniczna imoje.pl - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności ING Banku - imoje.pl, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty, która jest od razu automatycznie księgowana.
  • Płatność elektroniczna Przelewy24 - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności Przelewy24, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty, która jest od razu automatycznie księgowana.
  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. 

    Przelewu należy dokonać na konto: 

    Iwona Nalepa Vision
    ul. Chełmońskiego 2
    32-600 Oświęcim
    Numer konta: 48 1050 1256 1000 0092 5632 8825 (ING Bank Śląski)
    W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia

    Zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie trwa zwykle od 1 do 3 dni roboczych
    (zależnie od banku nadawcy). Tylko po zaksięgowaniu wpłaty możemy rozpocząć realizację zamówienia - nie realizujemy zamówień za potwierdzeniem przelewu. Wpłaty księgowane są min. 2x dziennie - koło południa i w godzinach popołudniowych, zamówienia oznaczane są jako opłacone i przyjęte do realizacji. Nie sprawdzamy statusu wpłat na życzenie Klienta - obsługa sklepu nie ma takiej możliwości. 

 

Zamówienia nieopłacone zostają anulowane, a towar przywrócony na stany magazynowe. W przypadku płatności online czas oczekiwania na wpłatę to minimum 1 godzina, a w przypadku przelewu tradycyjnego - 3 dni robocze. Istnieje możliwość wydłużenia tego czasu po uprzednim kontakcie z obsługą Sklepu. Obsługa Sklepu sprawdza zamówienia anulowane pod kątem ich opłacenia w późniejszym terminie, jednak w przypadku dłuższej zwłoki w zapłacie może się zdarzyć, że płatność nie zostanie przez nas zauważona, dlatego szczególnie w przypadku opłacenia zamówienia po jego anulowaniu, prosimy o przekazanie informacji o dokonaniu wpłaty drogą mailową na adres sklep@alienstore.pl - zwykle istnieje możliwość przywrócenia zamówienia do realizacji, jeśli tylko towar jest nadal dostępny, a jeśli nie - możliwa będzie wymiana towaru w zamówieniu lub zwrot wpłaty.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl